جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 دی 1398     
گریزی جز حرکت به سمت تولید خودروهای کم مصرف نداریم

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به محدودیت های بسیار جدی ای که در مبحث انرژی داریم گریزی جز حرکت به سمت تولید خودروهای کم مصرف نداریم.

علی گلمرادی درخصوص راهکارهای سوق خودروسازان به سمت تولید خودروهای کم مصرف اظهار داشت: گریزی نداریم جز این راهبرد و راهکار که به سمت خودروهای کم مصرف حرکت کنیم؛ با توجه به محدودیت های بسیار جدی ای که در مبحث انرژی بخصوص در حوزه بنزین داریم و اخیرا نیز بحران هایی را ناشی از این مساله پشت سر گذاشتیم حتما باید تغییر رویکرد شکل گیرد و به سمت تولید خودروهای کم مصرف حرکت کنیم.
 
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروهای برقی، هیبریدی و خودروهای با سوخت CNG می توانند گزینه های جایگزین باشند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در برنامه پنجم و نیز در برنامه ششم توسعه این تاکید را بر دولت داشته ایم که حتما این اقدام را صورت دهد اما روند اصلاح و هدایت به این سمت و سو ضعیف است. در جلسات متعددی که با مسئولین ذیربط و مشخصا با وزیر صمت داشته ایم آنها نیز بهانه ها و دلایل بسیاری را مطرح می کنند و مشخصا بحث تحریم ها را عنوان و بیان می کنند که قطعاتی که باید وارد شود تا در تولید و توسعه خودروهای برقی و هیبریدی به کار گرفته شود با چالش هایی از جمله تحریم مواجه است اما ما باید به دنبال راهکار باشیم؛ باید با توسعه بخش تحقیق و توسعه در صنعت خودرو چاره اندیشی نموده و در این راه حرکت کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: