جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 دی 1398     
«طرح جمع آوری سد معبر صنوف» در محله تهرانسر غربی منطقه21 اجرایی شد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، به همت شهرداری ناحیه یک منطقه21 و با همکاری موثر اعضای شورایاری محله تهرانسر غربی، طرح جمع آوری سد معبر صنوف در این محله صورت گرفت.

یاسر نکوفال شهردار ناحیه یک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: طرح جمع آوری سد معبر صنوف در خیابان های اصلی (رجایی، شاهد و پارک) محله تهرانسر غربی، با همکاری اعضای شورایاری این محله و همچنین همکاران حوزه های خدمات شهری ناحیه یک و نیروهای شهربان انجام پذیرفت.
 
نکوفال طرح جمع آوری صنوف مزاحم در ناحیه یک منطقه21 را مطابق با اجرای بند 20 قانون شهرداری ها عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای موارد قانونی در ساختارهای شهری؛ تامین حداکثری رضایت شهروندان و ایجاد توازن و عدالت در ارائه تسهیلات مطلوب از سوی مدیران مجموعه مدیریت شهری می باشد.
 
وی با تاکید بر ساماندهي صنوف مزاحم عنوان کرد: در صورت عدم همكاري مالک، واحد صنفي متخلفی که برای شهروندان و ساکنان ایجاد مزاحمت کرده، توسط مسئولان و بازرسان كميته جمع آوری شده و صنوف مزاحم پلمپ مي شود.
 
شهردار ناحیه یک منطقه21 در ادامه یادآور شد: اجرای طرح ضربتی جمع آوری صنوف مزاحم با تجهیز و تقویت نیروی انسانی و با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم و همچنین جلوگیری از توسعه و گسترش این مشاغل انجام می شود.
وی همچنین تاکید کرد: از نظر برنامه ریزان شهری، آن دسته از مشاغلی كه ایجاد مزاحمت در حیات شهر و شهروندان می كنند مشمول مشاغل مزاحم می شوند و ساماندهی آنها از اولویت های اساسی و مهم شهرداری است.
 
نکوفال با تاکید بر حذف مشاغل مزاحم گفت: باتوجه به اینکه کمیسیون بند 20 قانون شهرداری‌ها مربوط به جمع‌آوری مشاغل مزاحم در بافت‌های مسکونی است، این بند در محله تهرانسر غربی و به تبع آن در دیگر محله های ناحیه یک منطقه21 به جدیت پیگیری می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: