جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آذر 1398     
دومين همراه سراي بيمار منطقه 2 تهران آماده بهره برداری شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوزريالشهردار منطقه 2 گفت: دومين همراه سراي بيمار منطقه در فضایی به مساحت 156مترمربع در دو طبقه درخیابان ستارخان احداث شد.

رسول کشت پور با اعلام این خبر گفت : به دنبال تفاهم نامه وزارت بهداشت و درمان با شهرداری تهران ،در خصوص احداث  همراه سرای بیمار کنار بیمارستان ها ی بزرگ ، مدیریت شهری منطقه2  در راستای حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستانها ،احداث همراه سرای بیمار را در دستور کار قرار داد.
 
وی با اشاره به اینکه دومین همراه سرا در منطقه 2 آماده بهره برداری است گفت:  اين مجموعه در فضایی به مساحت  156 مترمربع در دوطبقه با  ظرفيت  30نفر احداث شد.
 
وي گفت: اين مركز از امكانات رفاهي شامل آشپزخانه، غذاخوري، نمازخانه، ، حمام و سرويس بهداشتي برخوردار است.
 
شهردار منطقه 2 با اشاره به خدمات رسانی اولین همراه سرای بیمار جنب بیمارستان رسول اکرم(ص) ، افزود: نخستین مجموعه با همکاری  خیریه رهروان سلامت، در دو طبقه ویژه خواهران و برادران با30 دستگاه تختخواب و تمامی امکانات اسکان و پذیرایی در خیابان ستارخان ،خیابان نیایش   به صورت شبانه "از ساعت18 شب تا 9 صبح" پذیرای  همراهان بیمار است.
 
کشت پور از اتصال همراه سراهای منطقه 2 به سامانه رهای بیمارستان های شهر تهران گفت: پس از اتصال همراه سراهای منطقه 2 به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان پذیرش انجام شود و همین موضوع ،افزایش متقاضی را موجب شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: