جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آذر 1398     
علیخانی خبر داد
اعتراض رئیس شورای شهر به موضوع نوسازی اتوبوس ها در جلسه با معاون اول رئیس جمهور

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه معاون اول رئیس جمهور با مدیران شهری در هفته گذشته گفت: در این جلسه موضوع نوسازی اتوبوس ‌ها مطرح شده بود، اما رییس شورای شهر به این موضوع معترض شد و همانجا اعلام کرد که با توجه به منابع می‌بایست اتوبوس جدید خریداری کرد، و در این زمینه به توافقاتی رسیده‌اند.

محمد علیخانی صبح امروز پیش از آغاز صد و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آخرین بار چه زمانی از مترو استفاده کردید، اظهار کرد: به نظرم دو الی سه ماه پیش و قبل از گرانی بنزین از مترو استفاده کردم.
 
وی با تاکید بر مشکلات توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم در حوزه مترو توسعه‌ای داشته باشیم و متاسفانه با این‌که اتفاقات خوبی در حوزه واگن‌ها رخ داده اما هنوز وضعیت بهبود پیدا نکرده است.
 
رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با بیان این‌که البته در حوزه اتوبوس اتفاقات خوبی رخ داده است، تصریح کرد: روز چهارشنبه مدیران شهری با آقای جهانگیری جلسه داشتند و قرار شد از محل صندوق ذخیره ارزی اعتبار خرید ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس طی یک زمان مشخص ارائه شود.
 
وی با بیان این‌که در این جلسه موضوع نوسازی اتوبوس ‌ها مطرح شده بود، توضیح داد: اما رییس شورای شهر به این موضوع معترض شد و همانجا اعلام کرد که با توجه به منابع می‌بایست اتوبوس جدید خریداری کرد، و در این زمینه به توافقاتی رسیده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: