جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آذر 1398     
آغاز هرس پاییزی درخت و درختچه های منطقه 1

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 از آغاز هرس درخت و درختچه های منطقه15 خبر داد.

علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: این اقدام از 15 آذر به منظور حفظ و نگهداری مناسب درختان، حذف شاخه های خشک، ایجاد فضای مطلوب شهری، زیبا سازی منظر شهری و افزایش رشد درختان آغاز شد.
 
وی با اشاره به اینکه هرس به موقع درختان یکی از اصلی ترین کارهایی است که می توان برای سلامت درخت انجام داد افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته طبق دستورالعمل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران هرس درخت و درخچه های معابر، بوستانها منطقه همزمان با فصل خزان انجام می شود.
 
کریمی پور اضافه کرد: در این فصل درختان اوکالیپتوس، ناروند، صنور، بید و سرو نقره ایی به منظور رفع خطر احتمالی و شکستگی بر اثر ورزش باد یا بارش برف و باران سربرداری و نوک گیری شاخه و تاج می شود.
 
وی ادامه داد: دو نوع هرس دیگر بنا بر نیاز درخت و درخچه ها و نیز نظر کارشناسان اداره فضای سبز با هدف زیبا سازی درختچه ها و همچنین هرس به منظور مقابله با آفات و بیماری های قارچی گیاهان انجام می شود.   
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: هرس درختان موجب افزایش طول عمر درختان، نیاز به آب کم، حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درختان و همچنین تقویت شاخه های جدید خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: