جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آذر 1398     
آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده در منطقه 19 برگزار می شود

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مراسم بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده ویژه افراد کم توان و معلول چهارشنبه در سرای محله بهمنیار منطقه 19 برگزار می شود.

علی توکلی شهردار منطقه استفاده برابر و عادلانه از فضاهای شهری را از اهداف اجرایی این طرح اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته مناسب سازی، 6 بوستان منطقه شامل فاز نخست بوستان 22 بهمن بعثت، باران، الجواد، امید و نعمت آباد مناسب سازی شد.

همچنین مناسب سازی معابر شکوفه، شهرداری جنوبی، شقایق ودولتخواه شمالی در قالب اجرای فعالیت هایی همچون احداث 620 متر مسیر ویژه نابینایان، لکه گیری و مرمت 2100 متر مربع کفپوش معیوب، احداث 2400 متر مربع پیاده رو، احداث محل پارک معلولین و پوشاندن انهار در محل اتصال پیاده رو به سوار رو تکمیل شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گفته وی مناسب سازی سرای محله شهید کاظمی و ورودی سرای محلات شریعتی جنوبی و شکوفه جنوبی و ساختمان شهرداری ناحیه 5، تجهیز و راه اندازی 12 دستگاه آسانسور در ساختمان های سرای محلات و ساختمان های شهرداری نواحی و حذف 40 دستک فلزی از پیاده روهای سطح منطقه از دیگر اقدامات اجرایی به منظور ایمن سازی فضاهای عمومی و سهولت تردد معلولان و افراد کم توان است.

توکلی یادآور شد: به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های مناسب سازی شده، روز چهارشنبه 13 آذر مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری منطقه و نیز 100 نفر از اعضای کانون معلولان در سالن آمفی تئاتر سرای محله بهمنیار برگزار می شود.

برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان، استقرار ایستگاه سلامت، برپایی غرفه بازی و خلاقیت کودکان و ایستگاه ورزشی از برنامه های جانبی این مراسم هستند.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: