جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 آبان 1398     
لایحه بودجه 99 باید تا 15 دی ماه تقدیم شورا شود

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از الزام شهرداری به ارائه لایحه بودجه 99 حداکثر تا 15 دی ماه به شورا خبر داد.

محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز پیش از آغاز صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران توضیح داد: شهردار تهران یک جلسه هم اندیشی دارد که هر دو هفته یکبار برگزار می شود و دو ساعت به طول می انجامد. در جلسه امروز مواردی در خصوص‌ معاونت برنامه ریزی مطرح شد و اعلام کردیم توقع این است که این معاونت فعال تر شود.

هاشمی تاکید کرد: معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران باید اصلاحیه بودجه ۹۸ را ارایه می داد که این اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه سقف بودجه از 19 هزار میلیارد تومان باید به سمت ۲۵ هزار میلیارد برود که این امر با ارائه اصلاحیه ممکن است، عنوان کرد: بحث بودجه ۹۹ هم در این جلسه مطرح شد که باید حداکثر تا ۱۵ دی لایحه بودجه داده شود تا در مورد خط مشی های آن صحبت شود.

 هاشمی گفت: همچنین، از درون برنامه سوم توسعه شهر تهران  باید یک برنامه دقیق عملیاتی و تحقق پذیر استخراج کنیم که مورد توافق طرفین باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در باقی جلسه هم برخی از اعضای شورای شهر تهران مواردی را به شهردار تهران گفتند و در رابطه با انتصابات هم صحبت هایی مطرح شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: