جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 آبان 1398     
خرید 11 باغ در دستور کار شهرداری است

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از برنامه ریزی مدیریت شهری پایتخت برای خرید 11 باغ خبر داد.

علی محمد مختاری در حاشیه صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه شورای شهر از محل جریمه قطع درختان و اشجار حسابی باز شد و درآمدهای حاصل از آن صرف خرید باغات می شود.

به گفته وی باغ عبقری، باغ سبزی منطقه ۱۷ و باغ وثوق الدوله تاکنون خریداری شده و ۱۱ باغ دیگر نیز در دست اقدام برای خرید است.

مختاری درباره آبیاری بوستان یاس فاطمی نیز توضیح داد: مشکلی در این زمینه نداریم، چراکه چند منبع ذخیره داریم و یک دریاچه نیز در قسمت غربی این بوستان واقع شده است. در این بوستان ۳۰ تا ۴۰ ثانیه لیتر آب پمپاژ می شود. ضمن اینکه منابع آب شرب بوستان یاس فاطمی در حال تکمیل شدن است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در ادامه در خصوص بوستان چیتگر گفت: با بازدید اعضای شورای شهر و دستور مستقیم شهردار و وزیر نیرو، آب این مجموعه هم اکنون وصل شده است.


وی اضافه کرد: در زمانی قطعی آب بوستان چیتگر، شهرداری اجازه صدمه دیدن درختان این مجموعه را نمی داد و از محل پساب دریاچه و تانکر مرتب کار آبیاری انجام می شد.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: