جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 مهر 1398     
پیش فروش خودرو موجب ثبات بازار می شود

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو اعلام می کند که پیش فروش خودرو موجب افزایش نقدینگی خودروسازان، رونق تولید و ثبات بازار خودرو می شود.

 
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا درخصوص پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: قرار بود دولت در قالب تسهیلات حدود 11 هزار میلیارد تومان به خودروسازان کمک نماید تا مشکل کمبود نقدینگی خودروسازان رفع شود اما متاسفانه این امر محقق نشد و تنها 4 هزار میلیارد تومان از این تسهیلات محقق شد، لذا تدبیر جدیدی به کار گرفته شده تا با پیش فروش محصولات، چرخه صنعت خودرو به حرکت خود ادامه دهد و افق آینده بر اساس افزایش تولید، طراحی و ترسیم شود، تعهدات معوق خودروسازان جبران شود و نقدینگی به منظور افزایش تولید خودرو افزایش یابد.
 
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش فروش محصولات، اقدام مثبتی است زیرا در شرایط فعلی، پیش فروش محصولات موجب می شود که مشکلات خودروسازان حل شود و در بازار خودرو ثبات ایجاد شود. در حال حاضر، قیمت خودرو در بازار سیر نزولی دارد و این پیش فروش ها می تواند در همین راستا موثر باشد و موجب کاهش بیشتر قیمت خودرو و ثبات در بازار شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: