جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 شهريور 1398     
شهردار منطقه یک پس از افتتاح پل شهید نوروزی:
بزرگراه چمران به درکه و اوین وصل شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه یک تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید چمران و اتصال به بزرگراه رشید الدین فضل الله (پل شهید نوروزی) به توضیح تاثیر این پل در ترافیک اتوبان چمران و مشخصات فنی آن پرداخت.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک شهر تهران در حاشیه مراسم افتتاح پل روگذر خلبان شهید نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای هفته دفاع مقدس هستیم افتخار داریم که پروژه مهمی از پروژه های منطقه یک افتتاح می شود.

وی افزود: این پل به اسم شهید خلبان نوروزی نامگذاری شده است و  با افتتاح آن اتصال چمران به معابری نظیر مقدس اردبیلی، اوین، درکه و بلوار دانشجو محقق می شود.

شهردار منطقه یک گفت: از این پس شاهد روان سازی در آمد و شد هموطنان و کاهش ترافیک خواهیم بود. البته مجبور شدیم یک کیلومتر قبل از پل را به دلیل تعارضات تاسیساتی تعریض کنیم.  ۲۵۰ متر عرشه فولادی پل است که با رمپ و لوپ مجموعا ۵۰۰ متر می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پل مشکل دور برگردان روبروی هتل استقلال و ترافیک آن منطقه نیز  برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه یک تهران با بیان این‌که با احداث این پل دسترسی به پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی بهتر خواهد شد، در مورد هزینه‌های این پروژه گفت: با هزینه احداث دیوار نمایشگاه و پایدارسازی گود نمایشگاه و همچنین تعریض یک کیلومتر از بزرگراه چمران، جمعا 60 میلیارد تومان، احداث این پل برای مدیریت شهری هزینه داشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: