جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 شهريور 1398     
طی دو سال گذشته انجام شد؛
بهره برداری از 69 دستگاه اتوبوس در خطوط

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات اجرا شده در حوزه اتوبوسرانی طی دو سال گذشته را تشریح کرد.

پیمان سنندجی ، در مورد خريد 13 دستگاه اتوبوس دو كابين برای بكارگيری درسامانه تندرو اتوبوسرانی، بیان کرد: تعداد 13 دستگاه اتوبوس دو كابين كينگ لانگ از شركت ستاره نيک آريا (اسنا) خريداری شد و در اوايل ارديبهشت ماه سال جاری جهت فعاليت در خطوط سامانه‌های تندرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تعداد 69 دستگاه اتوبوس از سال 1396 تاكنون توسط شركت‌های خصوصی تحت نظارت به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خريداری و در خطوط به کار گرفته شده است، عنوان کرد: در صورت تأمين اعتبار توسط دولت و رفع موانع اجرایی مصوبه ابلاغی اخير شورای اقتصاد، برای نوسازی 5 هزار  دستگاه اتوبوس نيز اقدام خواهد شد.

سنندجی در مورد راه اندازی 22 خط سرويس مدرسه در سطح مناطق، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه و به منظورتأمين نيازهای حمل ونقلی دانش آموزان برای عزيمت به مدرسه و مراكز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری نسبت به راه اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ويژه مدارس اقدام شده تا در ساعات شروع  و تعطيلي مدارس، سرويس رسانی انجام شود. همچنین برای سهولت تردد و آرامش خاطر دانش آموزان، در طول مسير اين خطوط ايستگاه‌هايی مشخص شده كه تنها مختص خط اتوبوس مدرسه بوده و صرفاً برای پياده و سوار کردن دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گيرد.

وی با اعلام اینکه قرارداد خريد 117 دستگاه مينی بوس توسط بخش خصوصی از شركت بهمن ديزل با هماهنگی اتحاديه اتوبوسرانی‌های كشور در سال گذشته انجام شد، گفت: تعداد 17 دستگاه در تيرماه سال جاری به شركت ندای به آوران تحويل داده شد و مابقی آن در حال آماده سازی توسط كارخانه مذكور بوده كه به محض تحويل به چرخه حمل ونقل افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته، بیان کرد: بازسازی 199 دستگاه اتوبوس، كف سازی، ايجاد خطوط برجسته حركتی ويژه افراد كم بينا و نابينا، نصب تابلوهای راهنمای مسير به خط بريل و نصب خط بريل روی دستگاه‌های كارتخوان ايستگاه‌های خطوط تندرو، انعقاد قرارداد برای نصب 100 دستگاه فیلتر جذب دوده، اخذ معاینه فنی برای کلیه اتوبوس‌ها، کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت HSE-MS در سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران، خرید و بکارگیری 153 دستگاه کارتخوان ثابت در ایستگاه‌های خطوط تندرو و ثبت قراردادهای شرکت واحد در سامانه امور قراردادها و سامانه شفافیت از جمله اقدامات انجام شده در سال 97 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: