جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 شهريور 1398     
توصیه‌های ترافیکی ویژه ایام محرم

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از همه کاربران ترافیکی اعم از عابران پیاده، رانندگان و‌موتورسیکلت سواران خواست در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: بیشتر مردم در این ایام لباس مشکی و تیره بر تن دارند، به همین جهت رانندگان نیازمند دقت بیشتری برای حرکت در معابر بویژه در شب هنگام هستند.

عابران پیاده نیز در طول شب باید با احتیاط بیشتری تردد کنند چرا که دید رانندگان با توجه به تاریکی شب و تیره بودن لباس عابران به مراتب محدودتر می‌شود و با یک اشتباه کوچک ممکن است حادثه‌ای جبران ناپذیر رقم بخورد.

سرهنگ رازقی به رانندگان تهرانی توصیه کرد با توجه به حضور و تردد دسته‌های عزاداری در خیابان‌های پایتخت، همکاری لازم ‌را با عوامل پلیس راهور داشته باشند و چنانچه محدودیت‌های مقطعی برای عبور خودرو‌ها از معابر توسط همکاران ما در سطح شهر برقرار شد، همکاری کنند تا تداخل بین دسته عزاداران و خودرو‌های عبوری صورت نپذیرد و نظم ترافیکی در طول شب و ایام سوگواری برقرار باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: