جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 مرداد 1398     
بندر مسافری قشم تعطیل شد

بندر مسافری شهید ذاکری قشم به علت افزایش سرعت باد، ارتفاع زیاد امواج و تلاطم دریا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هم اینک سرعت باد در تنگه هرمز به ۲۴ نات و ارتفاع موج به پنج پا رسیده و بیشینه وسعت دید ۶ کیلومتر است.
 
مناطق دریایی شرق و مرکز تنگه هرمز شامل بندرعباس، قشم، درگهان، هرمز، لارک و هنگام تحت تأثیر بادهای شرقی و جنوب شرقی مواج هستند.
 
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت احراز شرایط جوی بلافاصله این بندر بازگشایی می‌شود.
 
علی اشتری خاطر افزود: تردد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت به پُهل همچنان در حال انجام است و مسافران می توانند از این مسیر تردد کنند.
 
وی ادامه‌داد: همچنین فعالیت شناورهای تفریحی در اسکله‌های گردشگری ادامه دارد.
 
صیادان در پناهگاه مناسب مستقر شوند
 
اشتری تصریح‌کرد: دریانوردان و به خصوص صیادان در محدوده بندرهای مرکزی هرمزگان از جمله قشم، هرمز و لارک و نواحی شرقی تنگه هرمز هر چه زودتر برای استقرار در پناهگاه مناسب و تمرکز نداشتن در دریا اقدام کنند.
 
وی افزود: همچنین لنگرگاههای قشم، بندرعباس، هرمز و لارک باید برای بادهای شدید به همراه گرد و خاک و کاهش دید افقی در لحظات پیش رو را داشته باشند.
 
رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم خاطرنشان‌کرد:شدت جریان باد قابل ملاحظه و برای تردد ایمن شناورهای تنجاری، مسافری و صیادی خطرناک است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: