جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مرداد 1398     
جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه چهار خبر داد
اجرای پویش "شهر آماده" در محلات شمال شرق تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،جانشین شهردار در  ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه چهار از آغاز پویش " شهر آماده" با هدف آمادگی شهروندان منطقه چهار در برابر مخاطرات احتمالی در محلات و ساختمان های اصلی این منطقه خبر داد.

محمدعلی فیاض با بیان این خبر افزود: محور اصلی این پویش جلب مشارکت شهروندان در ارزیابی و افزایش ایمنی ساختمان ها و آمادگی شهروندان ساکن و شاغل در منطقه با هدف چگونگی مواجهه با زلزله احتمالی شهر است. 
 
وی در ادامه به اجرای این طرح در ساختمان اصلی شهرداری منطقه چهار اشاره کرد و گفت:  همزمان با اجرای این طرح در محلات 20 گانه ، مانور زلزله در ساختمان اصلی منطقه چهار برگزار وطی آن کارکنان با چگونگی نحوه وقوع زلزله آشنا شدند.
 
وی از دیگر محورهای این طرح  را مشارکت در اجرای طرح "مدیریت بحران ساختمان" ، تشویق شهروندان به فراگیری آموزش‌های همگانی مدیریت بحران ، تشویق به عضویت شهروندان در گروه‌های امداد محلی از طریق عضویت در "خانه های دوام و ایمنی" و معرفی "مراکز امن اضطراری محلات" برشمرد.
 
فیاض افزود: شهروندان منطقه می توانند با مراجعه به وبسایت pc.tdmmo.ir ، ضمن آشنایی با خدمات ارائه شده در قالب این طرح، نحوه عضویت در گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله(دوام)، نحوه ثبت نام در طرح مدیریت بحران ساختمان و نحوه شناسایی مراکز امن اضطراری در محلات زندگی خود را فرا گیرند.
 
گفتنی است همزمان با اجرای این طرح از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، اطلاع رسانی گسترده محیطی با نصب بیلبوردهای متعدد در سطح پایتخت انجام شده و موضوع #شهرآماده در قالب یک کلید واژه مهم در شبکه های اجتماعی تعریف شده تا شهروندان با پیگیری مطالب این هشتگ بتوانند با موضوعات مطرح در پویش شهر آماده آشنا شوند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: