جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 تير 1398     
شهردار منطقه 2 خبر داد
افتتاح چندین پروژه شهری در روز شنبه

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 2 از افتتاح چندین پروژه شهری در روز شنبه با حضور شهردار پایتخت خبر داد. 

رسول کشت پور درباره جزئیات پروژه هایی که قرار است روز شنبه با حضور شهردار تهران افتتاح شود، گفت: پروژه اول یک مرکز تخصصی بازیافت پسماند خشک است. این مرکز دارای خط پردازش و تصفیه پسماند خشک است و به صورت نیمه مکانیزه عمل می‌کند. تعدادی از زنان سرپرست خانوار در این مرکز مشغول به کار هستند.
 
وی ادامه داد: این مرکز، قابلیت 50 تن پسماند ورودی را به صورت نیمه مکانیزه دارد که طی فرایندی تخصصی این پسماند جداسازی و بسته بندی می‌شود. مساحت زمین 2 هزار و 500 مترمربع و زیربنای آن 2 هزار و 200 متر مربع است. 
 
کشت پور با اشاره به وجه تمایز این مرکز با سایر مراکز گفت: یکی از ویژگی های این مرکز ایجاد اتاق مانیتورینگ است. در این پروژه بحث RFID هم اهمیت پیدا می‌کند؛ RFID تگ‌هایی هستند که روی مخازن ما نصب شده‌اند، به این صورت که شهروندان می‌توانند به واسطه‌ی این تگ‌ها و گوشی‌های هوشمند با ما ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر، ماشین‌های پسماند خشک و تر به واسطه‌ی دستگاه‌های جی‌پی‌اس نصب شده روی آن‌ها از طریق اتاق مانیتورنیگ کنترل می‌شوند. 
 
شهردار منطقه 2 در ادامه به دستگاه خوددریافت پسماند خشک نیز پرداخت و تصریح کرد: 2 عدد از این دستگاه برای اولین بار در فروشگاه شهروند بهرود نصب شده است. در این شیوه، شهروند بطری خالی را داخل دستگاه قرار می‌دهد و طی توافقی که با فروشگاه شهروند شده قبض دریافت می‌کند. در نهایت با تحویل این قبض‌ها می‌تواند تخفیف دریافت کند.
 
کشت‌پور از پروژه‌ی دیگری نیز با محوریت تعویض و نوسازی 4 هزار و 100 مخزن پسماند در نواحی 9 گانه منطقه 2 سخن به میان آورد و گفت: پروژه‌ی دیگر پارک حشرات غول‌پیکر و خزندگان است. این پارک به صورت مشارکتی در زمینی به مساحت 8 هزار و 600 متر طراحی و احداث شده است. همچنین پل عابر پیاده‌ مکانیزه در تقاطع بلوار فرحزادی و یادگار امام (ره) را به درخواست شهروندان احداث کرده‌ایم که روز شنبه با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.
 
شهردار منطقه 2 تاکید کرد که پروژه های مذکور با شعار «منطقه 2؛ منطقه هوشمند» اجرا می شود. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: