جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 تير 1398     
افزایش ضریب امنیت بوستان های منطقه 19 با رفع خاموشی از 560 پایه چراغ

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: همزمان با آغاز فصل گرما، افزایش ساعت فراغت شهروندان در بوستان ها و تفرجگاه ها و به منظور بالا رفتن ضریب امنیت و آسایش در این اماکن اداره فضای سبز این حوزه نسبت به شناسایی، رفع خاموشی و ترمیم 560 مورد پایه چراغ در بوستان های بهار، شقایق، ولایت و... اقدام کرد.

وی ادامه داد: در خصوص تکمیل پروژه فلاور باکس در بوستان شهدای نعمت آباد 2 هزارو 500 گلدان رز نسترن کاشته و همچنین 3 هزارو 200 مترمربع از فضای سبز عملیات نشاء فصلی انجام شد.

رباطی با اشاره به مناسب سازی معابر بوستان های 22 بهمن و بعثت در ناحیه یک ویژه معلولین خاطر نشان کرد: در راستای بهره مندی توانیابان از امکانات تفریحی و رفاهی این دو بوستان در ضلع شرقی بوستان 22 بهمن و بخشی از بوستان بعثت وسایل بدنسازی ویژه این اقشار نصب و قابل استفاده است.

معاون شهردار منطقه با تأکید بر اینکه ارتقاء سلامت کارگران فضای سبز از اولویت های این حوزه است بیان کرد : به منظور پیشگیری از بیماری ها نسبت به چکاب سلامت حدود 500 کارگر این منطقه با همکاری مرکز بهداشت اقدام و کارت بهداشت به آنها ارائه شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: