جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 تير 1398     
سه سناریو برای قیمت نان

 معاون اقتصادی و بازرگانی وزیر صمت گفت: سه سناریو برای قیمت جدید نان پیش‌بینی شده و تصمیم نهایی بر این اساس اعلام می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، معاون اقتصادی و بازرگانی وزیرصنعت، معدن و تجارت در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: فردا همچنین درستاد تنظیم بازار کشورقیمت مرغ تصویب و ابلاغ می‌شود.
 
عباس قبادی در جلسه تنظیم بازار سنندج با اشاره به اینکه باید قیمت مرغ را مدیریت کرد گفت: فردا قیمت گوشت مرغ تعیین و اعلام می‌شود.
 
وی به تامین کالا‌های اساسی از جمله شکر، گوشت و برنج هم اشاره کرد و گفت: کردستان به هر میزان نیازمند گوشت منجمد باشد تامین می کنیم.
 
معاون اقتصادی و بازرگانی وزیرصنعت، معدن و تجارت با اشاره به کیفیت بالای گندم کردستان افزود: کردستان امسال هم رتبه دوم تولید این محصول را دارد و پرداخت پول گندمکاران در اسرع وقت انجام می‌شود.
 
قبادی بااشاره به اینکه به اندازه مورد نیاز لاستیک در انبار‌ها وجود دارد گفت:برای برطرف‌کردن مشکل لاستیک کردستان، سهمیه استان‌های همجوار را به کردستان تزریق می‌کنیم، ولی باید سهمیه‌های قبلی جذب شود.
 
استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: ۲ هزار تن برنج یارانه‌ای به استان کردستان اختصاص داده شده است که برای عید سعید قربان توزیع می شود.
 
بهمن مرادنیا در ادامه، لزوم صدور مجوز صادرات دام سنگین برای استان را مهم دانست و افزود: تأمین لاستیک در استان به‌ویژه لاستیک بخش کشاورزی و تراکتور نیازمند توجه ویژه است.
 
خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاوری کردستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های استان پیگیری کالا‌های اساسی است، افزود: قیمت مرغ در کردستان نسبت به میانگین کشوری کمتر است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: