جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 تير 1398     
موتورسیکلت سواران، ۳۱ درصد متوفیان تصادف

 به گزارش گروه آموزش و  فرهنگ سازی تهرانی نیو٬ حدود ۳۱ درصد متوفیان حوادث رانندگی تهران بزرگ در فصل بهار موتورسیکلت سواران هستند.

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت با اعلام این خبر گفت: گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال بیشترین افرادی هستند که به خاطر رعایت نکردن قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند و خانواده‌ها را داغدار کردند.
 
وی افزود: بیشترین زمانی که تصادفات به وقوع پیوسته از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ (با ۲۵ درصد) است که رانندگان پس از فعالیت روزانه در حال برگشت به منزل به جهت خستگی و همچنین کاهش دید دچار حوادث می‌شوند.
 
سرهنگ مومنی به رانندگان موتورسیکلت توصیه کرد از کلاه ایمنی استفاده کنند، چون علت فوت بیشتر رانندگان موتورسیکلت ضربه وارده به سر و نداشتن کلاه ایمنی بوده است. 
 
وی تصریح کرد: رانندگان موتورسیکلت خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات بدانند و رعایت قوانین و مقررات برای آن‌ها همانند سایر وسایل نقلیه الزامی است، هنگام حرکت در معابر با سرعت مناسب تردد کنند تا در صورت مواجهه با خطر به راحتی وسیله نقلیه را کنترل و از وسایل دیداری (چراغ) و شنیداری (بوق) خود برای آگاه کردن رانندگان دیگر استفاده کنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: