جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 خرداد 1398     
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:
مسئولان شهری و گردشگری از آثار هنرمندان گمنام حمایت کنند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، حجت نظری در صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود ضمن گلایه از دو شغله بودن برخی مدیران در شهرداری تهران اظهار کرد: برابر قانون تصدی بیش از یک شغل در سازمان‌ها از جمله شهرداری تهران ممنوع است، اما متاسفانه به رغم صراحت قانونی تعدادی انگشت‌شمار دارای دو پست سازمانی در شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه مگر از میان جوانان افراد متخصص و متعهد پیدا نمی‌شدند که افرادی بیش از یک شغل دارند، تصریح کرد: هرچه زودتر دو شغله‌ها را تعیین تکلیف شوند.
 
نظری در ادامه با بیان این‌که روز گذشته از تابلوی گذر صنایع دستی رونمایی شد، افزود: از مسئولان شهری و گردشگری می‌خواهم که تنها به رونمایی از یک تابلو بسنده نکنند و از آثار هنرمندان که در ازدحام تهران گم شده‌اند، حمایت کنند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که می‌توان با همکاری سازمان زیباسازی نسبت به معرفی و اکران المان‌های صنایع دستی اقدام کرد، تصریح کرد: با اقدام روز گذشته یعنی رونمایی از گذر صنایع دستی در خیابان نجات‌اللهی به نظر می‌رسد زیرساخت‌ها برای انجام اقدامات بعدی همچون پیاده‌راه سازی فراهم شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: