جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 ارديبهشت 1398     
تسهیل تردد معلولان با مناسب سازي 27 نقطه از معابر منطقه 19

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، 27 نقطه از معابر بوستان نرگس و محوطه ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی در راستای تسهیل در تردد معلولان مناسب سازی شد.

با توجه به پیشنهاد اعضای کمیته مناسب سازی این منطقه معابر مقابل بوستان نرگس و ساختمان معاونت فرهنگي اجتماعي به عنوان ساختمان پايلوت با اجراي 27 مورد اصلاحيه، احداث و نصب موارد لازم مناسب سازی شد.
 
گفتنی است در اجرای این طرح ضمن آسیب شناسی و احصاء مشکلات و موانع مواردی چون مناسب سازی معابر بوستان نرگس برای روشندلان با قابلیت دسترسی به رینگ، مناسب سازی ابنیه بوستان(رمپ و پله) و احداث سرویس بهداشتی ویژه معلولان، اصلاح کفپوش های شیاری و سکه ای معابر، اصلاح اختلاف سطح مقابل سرویس بهداشتی، اصلاح مبلمان و درب سرویس بهداشتی معلولین، احداث رمپ در ورودی آلاچیق ها، تخریب، نوسازی و اصلاح ارتفاع پله ها و رمپ از سوی معاونت فنی و عمرانی انجام شد.
 
همچنین مشخص شدن محل پارک توانیابان با تابلو های مخصوص، ایجاد پل های ارتباطی خارج از بوستان و راه بندها و نصب راه بند استاندارد مانع تردد موتور سیکلت و حذف مانع تردد ویلچیر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است.
 
بر اساس این گزارش در ادامه تکمیل موانع مناسب سازی این بوستان تأمین تجهیزات تندرستی، ورزشی و وسایل بازی کودکان ویژه توانیابان، امکان دسترسی مناسب به آبخوری، مبلمان پارکی و وسایل بدن سازی، نصب تابلو های راهنمای مسیر و تهیه ویلچر توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست انجام شد.
 
در ادامه اقدامات مناسب سازی معاونت فنی و عمرانی در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی اقداماتی چون احداث رمپ استاندارد معلولین در محوطه، نصب میله های دستگرد، اصلاح پله های ورودی، احداث سرویس بهداشتی معلولین و رفع اختلاف سطح اجرا شد.
 
گفتنی است در ادامه تکمیل عملیات مناسب سازی ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی نسبت به احداث رابط بین پیاده رو و سواره ر و نصب تابلوی محل پارک معلولین از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام شده است.
 
بر اساس این گزارش در راستاي تحقق شعار شهردار تهران با عنوان "تهران شهري براي همه" و با هدف تسهيل رفت و آمد معلولين در سطح شهر، شناسايي و معرفي معابر نيازمند مناسب سازي همچنان ادامه دارد و شهروندان به ويژه اعضاي كانون معلولين مي توانند تصاوير وآدرس دقيق معابر نيازمند مناسب سازي به مسئولين خانه هاي سلامت مستقر در سراي محلات اطلاع دهند .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: