جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 ارديبهشت 1398     
رسیدگی به ۳۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا

 به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ۳۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقلی را مورد رسیدگی قرار داد و احکام حقوقی لازم را صادر کرد.

عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان با اعلام این خبرافزود: در اجرای بند ۴ ابلاغیه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال گذشته و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.
 
وی افزود: براساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ در ۶ اداره‌کل استانی به ۳۷ پرونده تخلف رسیدگی شد که بنا به تصمیمات متخذه، ۲۶ شرکت جریمه نقدی شدند، ۵ شرکت به تذکر کتبی محکوم و ۶ شرکت نیز از تخلفات وارده مبری شدند.
 
بنی اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای از ۱۱ بهمن سال گذشته را تاکنون ۳۶۱۹ پرونده تخلف اعلام کرد و افزود: براساس آرای صادره، تاکنون ۲۳۳ شرکت به لغو پروانه فعالیت، ۱۷۱۶ شرکت به جریمه نقدی و ۵۳۲ شرکت به تذکر کتبی محکوم شده و برای ۱۱۳۸ شرکت هم حکم برائت صادر شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: