جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 ارديبهشت 1398     
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در آستانه «روز جهانی کارگر»:
ایمنی و سلامت کارگران میادین میوه و تره بار ارتقاء می‌یابد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در آستانه «روز جهانی کارگر» با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار در خدمات رسانی به شهروندان گفت: برای ارتقای ایمنی و سلامت کارگران شاغل در این مراکز، استاندارد HSE را در تمامی میادین اجرا خواهیم کرد.

سید سعید راد با تاکید بر لزوم توجه به کارگران به عنوان سرمایه انسانی سازمان‌های خدمات رسان افزود: تا کنون 18 میدان و 95 بازار میوه و تره بار بر اساس اصول و ضوابط HSE استانداردسازی شده و بخش‌های رفاهی استاندارد ویژه کارگران برای آنها در نظر گرفته شده و این روند تا اجرای استاندارد HSE در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار ادامه خواهد یافت.
 
وی به وجود تشکیلات HSE در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ارتقای ایمنی و سلامت کارگران، با استقرار و نگهداشت مدیریت سامانه HSE در هر میدان و بازار، نظارت مستمر و دائم بر عملکرد آنها صورت می‌گیرد.
 
راد، تامین آسایش و رفاه کارگران به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت میادین را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در حال حاضر 210 خوابگاه با ظرفیت 3931 نفر و 40 سالن غذاخوری در میادین و بازارهای میوه و تره بار در اختیار کارگران قرار داده‌ایم و در تلاش هستیم تا امکانات رفاهی و تسهیلات خدماتی بیشتری را به این عزیزان اختصاص دهیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه موضوع بیمه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران است، تصریح کرد: در حال حاضر 3470 نفر از کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار تحت پوشش بیمه قرار دارند و بر موضوع بیمه کارگران از سوی بهره برداران و غرفه داران تاکید داریم.
 
گفتنی است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هر سال با کمک سازمان‌های مربوطه، برنامه‌های متنوعی را به مناسبت‌های مختلف نظیر هفته کارگر، هفته سلامت، هفته دیابت، هفته سرطان، هفته کارگر و ... برای کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار اجرا می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: