جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 ارديبهشت 1398     
هوا ۱۲ درجه گرم می‌شود

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، سازمان هواشناسی امروز برای خراسان‌جنوبی، نیمه شرقی خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرده است.

بعدازظهر امروز و فردا برای استان‌های واقع در شمال‌غرب و دامنه‌های البرز بارش پراکنده و در برخی مناطق رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.
 
امروز همچنین در بخش‌هایی از استان کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید، خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و تا سه‌شنبه شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.
 
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روند افزایش نسبی دما تا جمعه ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت و در مرکز، جنوب و جنوب‌غرب کشور دما ۸ تا ۱۲ درجه و در نوار شمالی کشور ۵ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در برخی مناطق شمال شرق و در بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این وضعیت در روز سه شنبه در غرب، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.
 
امروز در بخش‌هایی از استان کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. همچنین امروز و فردا شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.
 

هوا ۱۲ درجه گرم می‌شود

هوا ۱۲ درجه گرم می‌شود

هوا ۱۲ درجه گرم می‌شود


 

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: