جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 ارديبهشت 1398     
در راستای شعار امسال انجام شد؛
افتتاح نمایشگاه شکوفایی هنر در نگارخانه شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،همزمان با هفته مشاغل و در راستای تحقق شعار رونق تولید، نمایشگاه شکوفایی هنر با حضور شهردار منطقه و رئیس آموزش و پرورش در نگارخانه شرق تهران افتتاح شد.

با توجه به نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید و همزمان با هفته مشاغل، نمایشگاه دستاورد های هنرجویان با عنوان شکوفایی هنر در نگارخانه شرق تهران با حضور شهردار منطقه 13 و معاونین و مدیران  در نگارخانه شرق تهران گشایش  یافت.
 
این نمایشگاه که با هدف حمایت و توانمند سازی دانش آموزان و هنرجویان منطقه به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی و همکاری سازمان آموزش و پرورش  بر پا شده است تا چهارشنبه چهارم اردبیهشت ماه ادامه می یابد.
 
آثار مختلف هنرجویان مدارس منطقه 13 در این نمایشگاه در زمینه های هنری و گرافیکی  شامل نقاشی، ویترای، منبت کاری ، انیمیشن ، کاشی کاری  و همچنین دستاورد های مربوط به امور شهری به معرض نمایش درآمد.
 
همچنین رئیس آموزش و پرورش  منطقه در مراسمی  که جهت  افتتاح این نمایشگاه در سالن آمفی تئاتر نگار خانه شرق برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی و حمایت های شهردار منطقه از دستاورد های دانش آموزی گفت: اگر بتوانیم نمایشگاه های مدارس را تقویت کنیم، زمینه ی مشارکت و هم فکری دانش آموزان را در بسیاری از فعالیت های دیگر هم فراهم کرده ایم و انگیزه ی خوبی برای تلاش بیش تر در دانش آموزان به وجود آورده ایم.
 
در پایان ، شهردار منطقه 13 به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی از نمایشگاه دستاورد های هنری  بازدید داشت و در راستای شعار سالجاری  مبنی بر رونق تولید بر حمایت هر چه بیشتر شهرداری و مدیران از  دستاوردهای دانش آموزان تاکید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: