جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 فروردين 1398     
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان برگزار می شود
جشن بزرگ شوق انتظار در محله های منطقه 15

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در محله های 20 گانه جنوب شرق تهران همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان خبر داد.

وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به شهروندان گفت: این ویژه برنامه ها در قالب جشن، مدیحه سرایی و مسابقات ورزشی، فرهنگی و تفریحی درمساجد و سراهای محله برگزار می شود.
 
وی به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: اجرای جشن شوق انتظار، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی نامه حضرت مهدی (عج)، برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع انتظار در سراهای محله ، برگزاری مسابقات مجازی از زندگینامه حضرت مهدی (عج) ، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع شیرینی و پخت آش، پخش موسیقی عیدانه و شادباش در سراهای محله، مساجد و مراکز تحت پوشش شهرداری تهران با عنوان آوای عید شنبه شب به اجرا درمی آید.
 
محمدی ادامه داد: درآستانه مقدسه امامزاده سیده ملک خاتون نیز 29 فروردین جشن بزرگ نیمه شعبان برپا و برنامه های متنوعی چون نورافشانی، مولودی خوانی و سخنرانی، اجرای برنامه کودک و نوجوان با هنرمندی گروه هنری "یه قل دو قل"، مسابقه و اهدای جوایز اجرا می شود.
 
شهردار منطقه در پایان گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام با مشارکت حوزه علمیه مشکات از ساعت 23 آغاز و تا 2 بامداد با حضور شهروندان برگزار می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: