جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 فروردين 1398     
عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار تاکید کرد:
حمایت از سازمان مدیریت میادین برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت با تأکید بر لزوم توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار به عنوان مطالبه مشترک شهروندان و شورایاران گفت: ضمن پیگیری تحقق این خواسته مردمی در شورای شهر، از سازمان مدیریت میادین برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندن حمایت می‌کنیم.

مجید فراهانی از کاهش محسوس مسافرت‌های نوروزی شهروندان تهرانی خبر داد و افزود: در نوروز امسال، پایتخت نسبت به سال‌های گذشته میزبان تعداد بیشتری از شهروندان است و بسیاری از تهرانی‌ها امسال به سفر نرفته و در تهران مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نقاط دیدنی تهران همچون دریاچه خلیج فارس، شاهد بازدید انبوه گردشگران است، گفت: میادین میوه و تره بار نیز با استقبال روزافزون شهروندان روبه‌رو شده‌اند، چنانچه در ایام پایانی سال گذشته، روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار نوبت خرید در میادین و بازارهای میوه و تره بار به ثبت رسید.

فراهانی با تشکر از حوزه خدمات شهری شهرداری تهران به دلیل خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهد، تأکید کرد: حوزه خدمات شهری از حوزه‌های پیشرو در خدمات رسانی به شهروندان است که یکی از مصادیق آن را در میادین و بازارهای میوه و تره بار شاهد هستیم که رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از حجره‌ها و غرفه‌های میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت، گسترش میادین و بازارهای میوه و تره بار را یکی از مطالبات مردم از مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: محصولات میادین و بازارهای میوه و تره بار از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و قیمت آنها 30 تا 35 درصد پایین‌تر از سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان تاکید کرد: در حال حاضر، 246 میدان و بازار در 213 محله تهران مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند و ایجاد بازار میوه و تره بار برای 65 محله فاقد بازار که از شرایط مناسبی برای احداث بازارهای میوه و تره بار برخوردارند، در نظر گرفته شده است.

سید سعید راد با تاکید بر اینکه برای سال 98، 15احداث  بازار جدید میوه و تره بار را در اولویت قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران بالغ بر 40 درصد میوه و 25 درصد مواد پروتئینی مصرفی پایتخت را تأمین می‌کنند، ضمن اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار علاوه بر تأمین کل میوه تهران، بخشی از میوه 10 استان کشور را نیز تأمین می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: