جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 دی 1397     
در صحن شورا اعلام شد
تصویب لایحه عدم افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران تا پایان سال

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهرتهران تاکید کرد که باید تا پایان امسال از هرگونه افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران خودداری شود.

حجت نظری در جریان بررسی لایحه تعریفه‌های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان های تابعه آن گفت: نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد افزایش تعرفه‌ها منفی است.
 
وی افزود: این لایحه در دوره مدیریت سابق سازمان ورزش به شورای شهر تهران ارسال شد اما به دلیل تغییر مدیریت، برگزاری جلسات کارشناسی این لایحه با تعویق برگزار شد.
 
رئیس کمیته ورزش شورای شهرتهران با اشاره به مخالفت سازمان ورزش با لایحه ارسالی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسه کمیته ورزش شورای شهرتهران با سازمان ورزش، هر دو طرف مخالف افزایش هزینه ها بودند.
 
وی ادامه داد: نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جاری این است که از هرگونه افزایش تعرفه خودداری شود و همزمان با تصویب بودجه ۹۸، افزایش تعرفه اماکن ورزشی تصویب شود.
 
پس از قرائت گزارش نظری، پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی برای بر رد لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی با ۱۵موافق و ۲مخالف از مجموع ۱۷نفر حاضر در جلسه شورای شهرتهران، تصویب شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: