جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 دی 1397     
رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکیدکرد
پرهیز شهروندان از توقف های حادثه ساز

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد که هنگام توقف در حاشیه بزرگراه حتماً از علائم ایمنی استفاده و  از توقف های حادثه ساز پرهیز کنند.

سرهنگ محمد رازقی ، درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح اولین روز هفته اظهارکرد: محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از تیموری، محور غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از ستاری و محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع) با حجم بار ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت مواجه است.
 
رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از بوستان گفت‌وگو، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از جانبازان، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل و محور غرب به شرق آزادراه تهران- کرج از پل شرقی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.
 
وی با اشاره به اینکه توقف در حاشیه معابر خصوصاً بزرگراه‌ها می‌تواند یکی از دلایل رخ دادن تصادفات باشد، تصریح کرد: در مواقع اضطراری مانند خرابی خودرو و ... برای توقف در حاشیه محورهایی که سرعت تردد خودروهای عبوری بالا است، حتماً از علائم ایمنی استفاده کنند. هنگام روز مثلث خطر را در فاصله 70متری عقب خودرو و در هنگام شب و جاهایی که دید محدود است، در فاصله 250متری عقب خودرو قرار دهند.
 
رازقی ادامه داد: باتوجه به تعدد تصادفات در شهرتهران به‌علت توقف در حاشیه محورها، توصیه می‌شود رانندگان عبوری نیز برای جلوگیری از بروز این‌گونه تصادفات با احتیاط و توجه کامل به جلو رانندگی کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: