جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 دی 1397     
احداث سازه های آشغالگیر و رسوبگیر در شبکه اصلی جمع آوری آب های سطحی تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت خاکریز آب از اتمام عملیات احداث سازه های آشغالگیر در مناطق 1 و 3 شهرداری تهران خبر داد.
 
علیرضا یعقوبی ضمن اعلام خبر فوق، احداث سازه های آشغالگیر و رسوبگیر را از جمله الزامات طرح جامع مدیریت آب های سطحی ذکر و اضافه کرد: اتمام عملیات احداث سازه های آشغالگیر زرین گلاب و ولنجک، مطابق با تعهدات شرکت خاکریز آب مبنی بر اتمام این پروژه تا پایان پائیز سال 97  صورت پذیرفته است.
 
به گفته مدیرعامل شرکت خاکریز آب، هدف از اجرای این پروژه در وهله نخست، جمع آوری زباله از بالادست و فراهم ساختن امکان تخلیه آن ها از رمپ به طریق بالابر و در وهله بعد ارتقای بهداشت محیط زیست در نقاط خاصی از کانال های یاد شده بوده است.
 
گفتنی است طول محدوده اجرای سازه آشغالگیر زرین گلاب 100 متر بوده و اجرای 800 مترمکعب خاکبرداری و حدود 400 متر مکعب بتن ریزی، مهم ترین احجام عملیات عمرانی این پروژه به شمار می آیند. همچنین طول محدوده اجرای سازه آشغالگیر ولنجک شامل 50 متر بوده و طی اجرای آن علاوه بر 275 مترمکعب خاکبرداری، بالغ بر 125 مترمکعب بتن ریزی انجام شده است. مجموع عملیات آرماتور بندی هر دو سازه بالغ بر 17 تن است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: