جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آذر 1397     
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک» تاکید کرد:
تقویت اقتصاد روستایی و حفظ روستاها با حمایت از محصولات ارگانیک

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با اعلام به اینکه آگاهی شهروندان از آثار و فواید محصولات ارگانیک، موجب افزایش مصرف این محصولات می‌شود، گفت: اگر این موضوع که وجود کود و سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی، سلامت انسان را به خطر می‌اندازد به درستی اطلاع رسانی شود، شهروندان تمایل بیشتری به مصرف محصولات ارگانیک پیدا می‌کنند.

 حسین رضا یوسف‌وند با تاکید بر اینکه تقاضا، عاملی تعیین کننده در عرضه است، افزود: افزایش تمایل به مصرف محصولات ارگانیک، سبب تقویت تولیدکنندگان این محصولات می‌شود و با توجه به تولید بخش اعظم محصولات ارگانیک در روستاها، این امر موجب تقویت اقتصاد روستایی خواهد شد.
 
وی با اشاره به تغییر ترکیب جمعیتی ایران و رشد سریع شهرنشینی و افزایش روزافزون جمعیت شهرها، اظهار کرد: بهبود وضعیت اقتصادی روستاها می‌تواند عاملی برای بقای این مراکز زیستی و حفظ روستاییان در محل زندگی‌شان باشد.
 
یوسف‌وند در بخش دیگری از سخنانش به تاثیر مصرف محصولات ارگانیک بر سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: هر گونه حمایت از تولید محصولات ارگانیک، به افزایش سلامت شهروندان کمک می‌کند و این امر در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود و لازم است دستگاه‌های مختلف در این راه به یاری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بیایند.
 
گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با عنوان «یلدای ارگانیک» از بیست و دوم تا سی‌ام آذر ماه (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: