جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 آذر 1397     
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد:
خدمت رسانی ویژه به تماشاگران مسابقه فوتبال تيم هاي پرسپوليس و تراکتورسازی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اطلاعیه ای از ایجاد تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به شهروندان همزمان با مسابقه فوتبال تيم هاي پرسپوليس و تراکتورسازی خبر داد.

به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تيم هاي پرسپوليس و تراکتورسازی که مورخه 1397/09/04در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت رفاه حال تماشاگران عزیز با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز ، از ورزشگاه آزادي به پايانه آزادي و ایستگاه مترو مربوطه، ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد نمود.
 
تماشاگران محترم می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه هاي تندرو مستقر در پايانه آزادي به مقاصدی نظیر: میدان انقلاب اسلامي ، میدان امام حسين (ع)، تهرانپارس ، میدان خراسان ، پايانه خاوران ، فلكه دوم صادقيه ، پونك و دانشگاه علوم و تحقيقات عزيمت نمايند .
 
این شرکت ضمن تشکر از همراهی تماشاگران فهیم فوتبال، درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است، همانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، یاری فرمایند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: