جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 آبان 1397     
عضو هیئت رئیسه شورای شهر خواستار شد
توجه ویژه شهرداری به حمل و نقل عمومی و روزبازارها

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیات رییسه شورا با اشاره به آغاز دور دوم تحریم های آمریکا علیه ایران، درخواست کرد شهرداری توجه بیشتری به حمل و نقل عمومی و افزایش روزبازارها داشته باشد.

زهرا نژادبهرام در جریان نود و هشتمین جلسه شورا با اشاره به آغاز دور دوم تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار كرد: امروز، روز تعامل مشترک ملت و دولت است؛ روز همگرایی ملی است‫.‬
 
وي همیاری و همدلی ملت و دولت برای گذشتن از این پیچ تاریخی را خواستار شد و گفت: دور دوم تحریم ها شرایطی ناجوانمردانه، ناحق و ظالمانه در حق ایران روا داشته شده است‫.
 
نژادبهرام با هم بودن در کنارآمدن با کمیسیون های اجتماعی، کنترل قیمت ها با گسترش روحیه مشارکت، همگرایی و نشاط جمعی را راه حل برون رفت از این پیچ تاریخی خواند.
 
عضو شورای شهر تهران در این راستا از شهرداری تهران خواست در اسرع وقت، بودجه انقباضی خود را به شهرداری ارائه دهد و نسبت به کنترل روز بازارها اقدام عاجل صورت دهد.
 
وی ادامه داد: در این شرایط لازم است شهرداری بازارهای توزیع محصولات کشاورزی و دامی(میادین) را به صورت محدود گسترش دهد و خدمات عمومی و حمل ونقل عمومی را بیشتر کند‫. ‬همچنین ضروری است فضای نشاط و شادی را با آغاز ماه ربیع الاول، توسعه و گسترش دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: