جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مهر 1397     
استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری منطقه 5 در مرز مهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 5 از استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، برای آماده سازی مرز مهران برای استقبال از زائرین خبر داد.

خسروآبادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت اربعین حسینی ، به‌منظور ارائه خدمات به زائران که قصد عزیمت به عتبات‌عالیات دارند، حدود 210 نفر از  نیروهای خدمات شهری در 29 مهرماه 1397 در  مرز مهران مستقر شدند و تاکنون  20 تن زباله جمع آوری کرده اند.
 
خسروآبادی  با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور است گفت: با توجه به اینکه مرز مهران در سال گذشته مورد استقبال چشمگیر مردم سراسر کشور در ایام اربعین بوده، در سال جاری  نیز با تجربه و اقدامات لازم برای خدمات رسانی مناسب پیش بینی شده است .
 
وی با تاکید بر بسیج امکانات برای ارائه بهترین خدمات شبانه روزی به زائران کربلا در مرز مهران  بیان داشت: با مشارکت دستگاههای اجرایی استان ایلام  و کمک های مردمی ، برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی صورت گرفته است و اقدامات خدمات شهری برای  پاکسازی،رفت وروب پایانه و نقطه صفر مرزی مهران  تا یک  هفته پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: