جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 مهر 1397     
پرداخت عوارض سالیانه خودرو، توسعه حمل و نقل عمومی شهر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، شهروندان و مالکان محترم خودرو به صورت سالیانه ملزم به پرداخت عوارض خودروی خود هستند و چنانچه عوارض خودرو در مهلت مقرر پرداخت نشود به موجب قانون، جریمه دیرکردی معادل 2درصد به ازای هر ماه محاسبه و به مبلغ عوارض در سال آتی اضافه می شود. 

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با اعلام این مطلب گفت: شهروندان محترم و مالکان محترم می توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودروی خوددر سامانه جامع ملی عوارض خودرو به آدرس: cartax.tehran.ir ، نسبت به دریافت مفاصا حساب اقدام نمایند و این مفاصاحساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است.
 
وحید عرب در خصوص سایر روش های پرداخت عوارض خودرو گفت : کلیه مالکان و شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه فوق و پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir در بخش عوارض خودرو مراجعه و نسبت به مشاهده وپرداخت عوارض سالیانه خودروی خود اقدام کنند.
 
وی در ادامه گفت: چنانچه به هر دلیل شهروندان محترم امکان پرداخت عوارض خودروی خودرا از طریق غیر حضوری نداشتند و یا اطلاعات خودروی مورد نظر درسامانه موجود نبود، می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.
 
وحید عرب در پایان ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض گفت: به منظور توسعه حمل ونقل عمومی و ارتقاء درآمد های پایدارشهری، شهروندان محترم، نسبت به پرداخت عوارض خودروی خود اقدام نمایند و مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان یاری کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: