جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مهر 1397     
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر در برخی مسیرها ترافیک نیمه سنگین و متراکم وجود دارد.

سرهنگ محمد رازقی افزود: با توجه به اینکه در هفته دوم مهرماه به سر می بریم مقداری از ترافیک ابتدای مهر کاسته شده و خوشبختانه از امروز به بعد شاهد وضعیت ترافیکی مساعدتری خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا تقاطع توحید و شرق به غرب خیابان دماوند از زیرگذر امام حسین تا پل چوبی، جنوب به شمال بزرگراه نواب، بزرگراه چمران، شمال به جنوب مدرس محدوده خیابان آفریقا، بزرگراه صدر و همچنین در مبادی ورودی به شهر تهران از جمله بزرگراه های همت، حکیم، آزادراه تهران – کرج، شهید بابایی، شهید زین الدین و امام علی ترافیک متراکم و نیمه سنگین وجود دارد.

سرهنگ رازقی در پایان گفت: در بررسی تصادفات هفته گذشته مشخص شد که دلیل هشتاد درصد تصادفات، عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم بوده و به رانندگان توصیه می شود توجه کافی به این سه مورد داشته چرا که در صورت رعایت این موارد به میزان هشتاد درصد از تصادفات کاسته می شود.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: