جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 مهر 1397     
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز شنبه و آغاز هفته به سر می بریم ترافیک صبحگاهی مقداری متراکم تر از سایر روزها است.

سرهنگ محمد رازقی افزود: هم اکنون در بزرگراه ها و محورهای مرکزی و خیابان های داخلی و مرکزی شهر و همچنین در مبادی ورودی به شهر تهران از جمله بزرگراه های همت، حکیم، شهید زین الدین، امام علی (ع) و نواب و نیز شمال به جنوب مدرس و جنوب به شمال چمران ترافیک قابل توجه و نیمه سنگین وجود دارد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در هفته دوم مهرماه قرار داریم و سرویس های مدارس هنوز به طور کامل فعالیت خود را آغاز نکرده و بسیاری از خانواده ها راسا اقدام به رساندن فرزندان به مدرسه می کنند این مساله بر ترافیک بخصوص در خیابان های داخلی تاثیرگذار است.
 
سرهنگ رازقی در پایان گفت: به خانواده های محترم توصیه می شود ضمن عدم تجمع در مقابل مدارس، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از توقف دوبله و غیر مجاز مقابل مدارس به خصوص مدارس و مراکز آموزشی ای که در حاشیه خیابان های اصلی قرار داشته خودداری کنند چرا که عدم رعایت این مساله موجب مسدود شدن راه و ایجاد ترافیک سنگین می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: