جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 اسفند 1396     
در نوروز 97؛
یک معتاد کارتن خواب در کرمانشاه نمی‌ماند

به گزارش اخبار کلان شهر ها تهرانی نیوز:تدبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از جمع آوری تمام معتادان کارتن خواب سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

 
علی شمشیری با اشاره به شروع طرح جمع آوری معتادان کارتن خواب، گفت: هرساله در روزهای پایانی سال طرح جمع آوری معتادان کارتن خواب اجرا می‌شود و امسال نیز این طرح با ایجاد ظرفیت حداکثری نگهداری شروع شده است.
 
وی افزود: وجود معتادان کارتنخواب قطعا وجه خوبی برای شهر بویژه در ایام نوروز که شاهد ورود گردشگران نوروزی هستیم ندارد.
 
شمشیری تصریح کرد: در همین راستا با همکاری دستگاه‌های مختلف تلاش شده تا با ایجاد ظرفیت حداکثری، تمام این افراد از سطح شهر جمع آوری شوند.
 
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی مرکز ماده 16 شهرداری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر معتادان در دو مرکز ماده 16 بهزیستی و شهرداری نگهداری می‌شوند.
 
شمشیری از جابجایی مرکز ماده 16 بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: برای این کار 800 میلیون تومان در اختیار بهزیستی قرار گرفته است و در همان منطقه چشمه سفید محل دیگری با ظرفیت حدود 700 نفر ایجاد می‌شود.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: به هرحال هم اکنون ظرفیت لازم برای نگهداری تمام معتادان کارتن خواب در ایام نوروز فراهم شده و این افراد بعد از جمع آوری حسب مورد به دستگاه‌های مختلف سپرده می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: افرادی که جرم مرتکب شده به زندان منتقل می‌شوند و افرادی که خدمات بیشتری نیاز دارند در مرکز ماده 16 می‌مانند و اقدامات درمانی هم برای آنها انجام می‌شود.
 
شمشیری تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در بحث جمع آوری و نگهداری معتادان کارتن خواب، شهروندان و گردشگران در ایام نوروز شاهد یک معتاد کارتن خواب هم در سطح شهر نخواهند بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: