جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 اسفند 1396     
پاسخ به حاشیه‌های تخریب خانه ۳ معلول ارومیه‌ای

به گزارش گروه کلان شهر ها تهرانی نیوز: رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه در رابطه با وضعیت خانواده ۳ معلول ارومیه‌ای که زمین در حال ساخت آن‌ها از سوی شهرداری تخریب شده است توضیحاتی ارائه کرد.
 
سعید فریور گفت: روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده تخریب خانه خانواده‌ای دارای ۳ معلول بود.
 
وی افزود: اصل ماجرا آنطور که در تصاویر منتشر شد نبود، اما با این وجود در کمترین زمان ممکن به وضعیت این خانواده رسیدگی شد. 
 
رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه با اشاره به کمک ۶۰ میلیون تومانی بلاعوض به این خانواده اظهارکرد: پیش از این ۶۰ میلیون تومان به عنوان کمک بلاعوض به این خانواده داده شده بود و این خانواده با این پول یک واحد آپارتمان خریداری کرده بودند، اما بعد از مدتی این خانه را به فروش رسانده اند. 
 
فریور ادامه داد: این خانواده پس از فروش آپارتمان، زمینی را خریداری کرده و قصد داشتند در این زمین ساخت و ساز انجام دهند که روز گذشته ماموران شهرداری مانع از این ساخت و ساز غیر مجاز شدند. 
 
وی در رابطه با حضور اعضای معلول خانواده زمان تخریب در محل خاطرنشان کرد: روز گذشته زمانی که نیرو‌های شهرداری در حال تخریب بنا بودند، این معلولان در محل حضور یافته و این تصاویر پس از آن منتشر شد. 
 
رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه با تاکید بر اینکه ۳ معلولی که در تصاویر حضور داشته اند در خانه زندگی نمی‌کرده اند تصریح کرد: محل زندگی این ۳ معلول در منطقه ساخت و ساز شده نبوده و آن‌ها در خانه پسر بزرگ خانواده که معلولیت خفیف ذهنی دارد زندگی می‌کرده اند.
 
فریور در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی به وضعیت زندگی ۳ معلول ارومیه‌ای اذعان کرد: شب گذشته وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی دستور دادند که در کمترین زمان ممکن به وضعیت این ۳ معلول رسیدگی شود و پس از آن در محل حاضر شده و تا ساعت ۳ بامداد رسیدگی به وضعیت این خانواده در دستور کار قرار داشت. 
 
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای رسیدگی به وضعیت زندگی این خانواده گفت: پسر بزرگ خانواده ۳ روز قبل خانه‌ای را اجاره کرده بود که مادر، خواهر و برادر معلول وی نیز همراه با او زندگی می‌کرده اند. پس از مطلع شدن از وضعیت آنها، پول پیش اجاره این خانه به همراه یک سال اجاره آن را پرداخت کردیم تا مشکلات این خانواده در قدم اول کاهش پیدا کند. 
 
رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه تاکید کرد: صبح امروز مددکاران سازمان بهزیستی در محل زندگی این معلولان حضور پیدا کرده تا وسایل مورد نیاز زندگی نیز برای این خانواده تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: