جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 اسفند 1396     
تست شاتل های بدون راننده در پاریس

 به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز: آزمایش شش هفته ای شاتل های بدون راننده در ترافیک در کمپ تحقیقاتی CEA Paris-Saclay آغاز شده و تا 30 مارس ادامه خواهد داشت.

 
دو شاتل برقی EasyMile  در مسیر چرخشی 2.6 کیلومتری با 7 ایستگاه در هر 15 دقیقه بین ساعات 10 صبح تا 4 بعد از ظهر برای این پروژه آزمایشی استفاده می شوند. هر یک از این شاتل ها ظرفیت 12 سرنشین دارند که شامل 6 نفر نشسته است و یک کمک onboard  نیز در آن ها تعبیه شده است.
 
RATP Dev، شرکت تابعه سازمان حمل و نقل پاریس این خودروها را آزمایش می کند و اپراتور آن ها است و سفر با این شاتل ها نیز رایگان است. این شاتل ها برای 6 هزار نفری که روزانه از این مرکز استفاده می کنند آماده ارائه خدمات هستند که شامل کارمندان CEA  و شرکت های شریک آن، کارمندان پشتیبانی، دانشجویان و بازدیدکنندگان هستند.
 
این آزمایش بخشی از پروژه SESNA R&D است. بودجه این طرح توسط BPI فرانسه و سازمان های محلی پاریس شامل RATP Dev,، CEA، Bureau Veritas، Sherpa Engineering، BMCP  و EasyMile تامین می شود. این طرح پنجمین تجربه شاتل بدون راننده  RATP است که شامل آزمایشی در منطقه ونسن پاریس در کاه نوامبر نیز می شود که تاکنون ادامه داشته است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: