جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
استانداردسازی 90 درصد جایگاه‌های سی. ان. جی استان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز ؛ از یک سال گذشته تاکنون ۹۰ درصد از جایگاه‌های فعال سی. ان. جی کهگیلویه و بویراحمد استاندارد سازی شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استانداردسازی 90 درصد جایگاه‌های سی ان جی استان گفت: امسال ۶۳ میلیون و ۵۶۳ هزار متر مکعب گاز در جایگاه‌های استاندارد سی. ان. جی کهگیلویه و بویراحمد مصرف شده است.

لطف اله مسعودی افزود: این مقدار سوخت گاز مایع در ۲۷ جایگاه سی. ان. جی این استان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان با اشاره به اهمیت مصرف گاز برای سوخت خودرو‌ها از نظر پاکی و عاری بودن از هر نوع آلایندگی زیست محیطی افزود: مصرف گاز مایع بهترین راهکار برای کاهش مصرف بنزین است.

وی ادامه داد: استفاده از گاز سی. ان. جی در خودرو‌ها از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا است.

مسعودی از توزیع ۱۶۴ میلیون و ۵۵۶ هزار لیتر بنزین، ۱۱۷ میلیون و ۷۳۱ هزار لیتر نفت و گاز و یک میلیون و ۲۹ هزار لیتر نفت کوره در سال جاری در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف این ۴ فراورده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ میلیون و ۷۱ هزار لیتر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین معضلات در جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی حضور راننده و همراهان در خودرو و حین انجام عمل سوخت‌گیری است که باوجود هشدار‌های ایمنی بعضی از افراد همچنان این عمل را انجام می‌دهند که این موضوع نیز باید از طرق هشدار‌های ایمنی و تبلیغاتی فرهنگ سازی شود.

مسعودی با بیان اینکه هشت نوع فراورده نفتی در کهگیلویه و بویراحمد برای مصارف صنعتی، ماشین آلات کشاورزی و خودرو‌های سبک و سنگین توزیع می‌شود اضافه کرد:فقط سه جایگاه پمپ بنزین در قبل از انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت.

کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که کمتر از ۵۰ درصد آن‌ها در روستا‌ها زندگی می‌کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: