جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
رئیس شورای شهر گرگان
بافت فرسوده گرگان هم پای تهران بازسازی می شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای تهرانی نیوز ؛ رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب مصوبات احیای بافت فرسوده در شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد و گفت: در زمینه نوسازی بافت ناکارآمد این شهر، برخی مصوبات در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر گرگان تصویب شده و هماهنگی های لازم نیز در دست اجرا است.

 فائزه عبداللهی در خصوص وضعیت بافت فرسوده گرگان گفت: در این زمینه و به منظور نوسازی بافت فرسوده این شهر با وزرات راه و شهرسازی برخی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا هرچه سریعتر وضعیت بافت فرسوده گرگان نوسازی شود.

وی با بیان اینکه برای افرادی که قصد نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را دارند، تسهیلات در نظرگرفته ایم، عنوان کرد: متاسفانه اگر بافت‌های فرسوده ایجاد شده را درنیابیم، بافت‌های ناکارامد جدیدتری ایجاد می‌شود که اگر جلوی این امر گرفته نشود، تبعات ناشی از آن جبران ناپذیر خواهد بود.

به گفته رئیس شورای شهر گرگان، در زمینه نوسازی بافت ناکارآمد این شهر، برخی مصوبات در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر گرگان تصویب شده و هماهنگی های لازم نیز در دست اجرا است و بافت فرسوده گرگان هم پای تهران بازسازی می شود و تفاوت زیادی در این زمینه وجود ندارد.

 



741178_1396101291241830.jpg
download (5).jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: