جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 آذر 1396     
پس از زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه اتفاق افتاد
افزایش 4.7 برابری زباله های روزانه ثلاث باباجانی

به گزارش اخبار کلان شهر ها تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 از جمع آوری یک هزار و 634 تن زباله و نخاله معابرشهرهای تازه آباد و ازگله شهرستان ثلاث باباجانی طی 7 روز و افزایش 52 تنی متوسط زباله های روزانه این شهرستان نسبت به روزهای قبل از حادثه زلزله خبرداد.

به دنبال خدمت رسانی شهرداری تهران در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با حضور در دفتر محمدعلی نجفی شهردار تهران، از برنامه ریزی خوب مدیریت شهری و شورای شهر تهران و همچنین تلاش شبانه روزی و حضور تمام قد مناطق 14 و20، برای نظافت و پاکسازی شهرهای زلزله زده تشکر و قدردانی کرد.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 به عنوان مدیر ستاد عملیاتی مستقر در شهرستان ثلاث باباجانی، گفت: به عنوان نماینده شهرداری تهران، عملیات رفت و روب و نخاله برداری از معابر عمومی شهرستان ثلاث باباجانی از 28 آبان آغاز شد که تا کنون یک هزار و 634 تن زباله و نخاله از شهرهای تازه آباد و ازگله جمع آوری شده است.

صفوی با اشاره به اینکه در قبل از زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه، تناژ زباله این دو شهر 14 تن در روز بوده است، افزود: پس از رخداد این بلای طبیعی، طی 7 روز گذشته 460 تن زباله از معابر عمومی جمع آوری شد که متوسط تناژ زباله روزانه جمع آوری شده 52 تن افزایش داشته است که رشد 4.7 برابری را نشان می دهد.

وی به اتمام عملیات نخاله برداری شهرهای تازه آباد و ازگله اشاره کرد و گفت: از شروع عملیات اجرایی، هزار و 174تن خاک و نخاله از معابر این دو شهر جمع آوری شده است و از این به بعد حجم اصلی کار بر نظافت روزانه و رفت و روب مستمر است که از سوی ستاد عملیاتی مستمر در شهرستان ثلاث باباجانی انجام می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با توجه به حجم گسترده فعالیت ها، دومین اعزام نیروهای اجرایی برای جایگزینی با نیروهای اعزام اول انجام شده و در صورت ادامه روند و نیاز، همچنان اعزام های بعدی برای جایگزینی نیروی انسانی انجام می شود تا کار با کیفیت در مناطق زلزله زده انجام شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: