جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1396     
ناوگان تاکسی رانی در گیلان جوان می شود

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز؛مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان گفت : ناوگان پیر تاکسیرانی شهرهای گیلان 5 تا 8 سال جوان می شود.

 

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گفت : برای خروج تاکسی های فرسوده از شهرهای گیلان به ویژه رشت از 5 ماه پیش خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی  وارد چرخه ناوگان حمل و نقل شهری شده است.

بهرام علیدوست با بیان اینکه تاکنون 12 خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی در شهرهای املش ، فومن ، انزلی و صومعه سرا به رانندگان تاکسی های فرسوده واگذار شده افزود : 25 دستگاه خودرو  دیگر نیز در آینده ای نزدیک به ناوگان فرسوده تاکسی رشت اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد : با تداوم این روند سن ناوگان تاکسیرانی در شهرهای گیلان از 15 تا 18 سال کنونی به حدود 10 سال کاهش می یابد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان تصریح کرد : متقاضیان تاکسی با پلاک منطقه آزاد انزلی می توانند با ثبت نام در سامانه و معرفی به مراکز اسقاط  و سازمان تاکسیرانی در هر شهرستان از تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری بهره مند شوند.

بهرام علیدوست قیمت تاکسی های با پلاک منطقه آزاد را بیش از 40 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 30 میلیون تومان از این مبلغ به متقاضیان تسهیلات بانکی با سود 18 درصد داده می شود.وی از رایزنی ها با نهادهای ذیربط  برای کاهش سود تسهیلات  نوسازی تاکسی ها از 18 درصد به 4 درصد خبر داد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان در پایان با اشاره به اینکه 70 درصد حمل و نقل مسافران درون شهری استان با  ناوگان تاکسیرانی انجام می شود افزود : بیش از هزار تاکسی فرسوده در شهرهای گیلان تردد می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: