جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 شهريور 1396     
نظارت هوشمند سرویس مدارس

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز؛سرعت و مسیر حرکت سرویس مدارس در شیراز با نصب جی پی اس و به صورت هوشمند، کنترل می‌ شود.

 

مدیر کل آموزش و پروش فارس در آیین تقدیر از ۸۰۰ تن از مسئولان و عوامل ساماندهی سرویس مدارس شیراز گفت: برای کاهش استرس خانواده‌ها، مشخصات خودرو، راننده و دانش آموزان داخل هر خودرو توسط سیستم‌های هوشمند کنترل و با نصب جی پی اس در سرویس مدارس، سرعت و مسیر حرکت آن‌ها را رصد می‌ شود.

 حمید رضا آذری با تاکید بر اینکه برنامه هایی مانند هنر، ورزش، انشا و بهداشت باید از برنامه‌های اصلی آموزش باشد، افزود: موضوع سرویس مدارس نیز باید به عنوان یک موضوع اصلی شناخته شود.

وی گفت: آموزش و پروش فارس با کمک تاکسیرانی، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مرتبط، شرکت‌های معتبر را برای این امر انتخاب کرده اند و پیش بینی می شود در آینده تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس با خودرو‌های مدرن در سطح استان افزایش یابد.

محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس در این گردهمایی گفت: نگاه این سازمان به سرویس مدارس یک نگاه تربیتی است و یک مدرسه سیار برای دانش آموزان به حساب می‌آیند.

وی تصریح کرد: در این راستا پکیج‌های آموزشی و سیستم‌های نظارتی هوشمند برای خودرو ها، رانندگان و دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: امیدواریم درآینده‌ای نزدیک با پیشرفت هایی که حاصل می‌شود به استاندارد‌های جهانی در حوزه سرویس مدارس دست یابیم.

در پایان این مراسم که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، از ۸۰۰  نفر از مسئولان و عوامل ساماندهی سرویس مدارس در شیراز تقدیر شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: