جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آذر 1392     
لزوم توجه ویژه و اختصاص بودجه به زیر ساخت حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه پارلمان شهرداری نیوز ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به فرا رسیدن روز حمل و نقل عمومی ،در خصوص عملکرد موفق مدیریت شهری تهران در حوزه حمل و نقل  اظهار داشت : به نظر می رسد دولت باید یک بار در زمینه حمل و نقل عمومی به صورت زیر ساختی عمل کند .

 

حسین گروسی عنوان کرد : تخصیص بودجه به راه های ریلی امری ضروری است لذا انتظار می رود دولت در این راستا اقدامات مناسبی انجام دهد .

 

نماینده مردم شهریار ، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بر توسعه حمل و نقل ریلی تاکید کرد و گفت : کشور های اروپایی علی رغم اینکه از طریق راه های هوایی در تحریم به سر نمی برند و تعداد هواپیماها و خودروهای آنها نیز متناسب با جمعیت آنهاست اما بر توسعه حمل و نقل ریلی بسیار تاکید می نمایند و نسبت به آن نیز مبادرت می ورزد .

 

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، ایران باید به توسعه حمل و نقل ریلی بیش از پیش اهمیت دهد چراکه راه های هوایی ایران تحریم است و همچنین جاده های کشور نیز از استاندارد کافی برخوردار نیستند لذا اقدام در این راستا امری ضروری است .

 

حسین گروسی در ادامه مطالب بیان شده تصریح کرد : برای اقدامات زیرساختی در زمینه حمل و نقل عمومی 12 الی 13 هزار میلیارد بودجه لازم است که دولت می تواند از طریق فاینانس نسبت به زیرساخت حمل و نقل عمومی اقدام نماید .

 

نماینده مردم شهریار ، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت : پیشنهاد تخصیص این بودجه به منظور اقدامات زیرساختی در حوزه حمل و نقل عمومی قطعا توسط دولت مورد بررسی و کارشناسی قرار خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: