جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 مرداد 1396     
محبوس شدن پراید بین ۲ نیسان در جاده خاوران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز؛ساعت 23:30 شب گذشته تصادف چندین دستگاه خودرو در جاده خاوران، حدفاصل میدان آقانور و پل بسیج به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران  زنگ ایستگاههای 78 و 37  را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را از دو خط مخالف به همراه گروه امداد و نجات شماره دو روانه محل حادثه کرد.

 

عسگر دهقان؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: برخورد چهار دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه وانت‌نیسان منجر به محبوس شدن یکی از سرنشینان چهل ساله یک از این خودروها شد.

وی با اشاره به اینکه این شخص قبل از رسیدن نیروهای امدادی با کمک حاضران از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده بود، افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله بعد از قطع کردن برق خودروهای خسارت دیده و اطمینان از عدم نشت بنزین، با گذاشتن علائم هشداردهنده، محل حادثه را برای تردد خودروهای عبوری ایمن کردند. این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: با حاضر شدن عوامل راهور منطقه 15 در صحنه تصادف و هدایت خودروها به حاشیه امن جاده، آتش‌نشانان با پاکسازی و تحویل محل به عوامل انتظامی، به عملیات خود پایان دادند همچنین علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: