جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 آبان 1393     
راه اندازی دو خط جدید اتوبوس برقی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران با اشاره به راه اندازی پروژه دو خط اتوبوس برقی در نقاط مرکزی شهر تهران گفت : بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران ، باید دو خط اتوبوس برقی را برای سال 93 و 94 راه اندازی کنیم .

مهندس پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : طبق ملاحظات کارشناسانه در زمینه راه اندازی این دو خط جدید اتوبوس برقی و  نتیجه ای که در این ارزیابی ها به دست آمد ، قرار شد به راه گشا بودن خطوط اتوبوس برقی در منطقه ای که قرار است طرح راه اندازی شد ، دقت و توجه لازم مبذول شود .

وی در ادامه افزود: تا کنون در حال بررسی بودیم که  کدام نقطه شهر با توجه به پتانسیل های جمعیتی و میزان مسافر و همچنین آلودگی هوا، نیازمند راه اندازی خط اتوبوس برقی است . پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم که دو خط اتوبوس برقی را در مسیر امام حسین به 17 شهریور و میدان خراسان به میدان راه آهن راه اندازی کنیم .

سنندجی با اشاره به تنوع در فناوری های به کار رفته در اتوبوس های برقی نسل جدید گفت : در حال حاضر تکنولوژی های پیشرفته ای در زمینه اتوبوس های برقی وجود دارد که از جمله این اتوبوس های پاک می توان به اتوبوس های هیبریدی و اتوبوس های برقی _ باتری  اشاره کرد .

وی در ادامه افزود: بر اساس تنوع و نیازهایی  که در ناوگان اتوبوس رانی وجود داشت ، به این نتیجه رسیدیم که بهترین نوع اتوبوس برقی برای به کارگیری در خطوط جدید ، اتوبوس هایی است که از برق و باتری به شکل توآمان استفاده می کنند. این نوع اتوبوس ها می توانند در شرایطی از برق استفاده کرده و زمانی که امکان استفاده از برق نبود ، سیستم  باتری را به کار گیرند .

سنندجی در خاتمه یاد آور شد : امیدواریم تا پایان سال عملیات راه اندازی اتوبوس های برقی  به انجام برسد ، و با توجه به اینکه در حال حاضر در حال خریداری یک سری از تجهزات و قطعات مورد نیاز هستیم ، به نظر می رسد بتوانیم در  یک ماه و نیم آینده این پروژه را راه اندازی کنیم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: