جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 آبان 1393     
برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان

 

تسنیم: محمد جواد غم‌پرور با اشاره به مراسم دهه نخست ماه محرم در حسینیه اعظم اظهار کرد: از سخنرانان مراسم عزداری روزهای نخست تا ششم ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان حجت‌الاسلام کاظم سرابی بوده و در شب هفتم این ماه حضرت آیت‌الله شیخ علی خاتمی، امام جمعه زنجان به ایراد سخن می‌پردازند.

وی با توجه مراسم دهه دوم ماه محرم در حسنیه اعظم خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، معاون قوه قضاییه سخنران شب هشتم محرم بوده و در شب‌های دهم و یازدهم محرم آیت‌الله سید محمد حسینی به سخنرانی می‌پردازند و شب‌های 12 و 13 حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر از سخنرانان مراسم عزاداری هستند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به مداحی مادحین اهل بیت در مراسم عزاداری عنوان کرد: ولی‌الله کلامی، اصغر گنج‌خانلو، مرتضی حیدری، یوسف شبیری، محمود حسینی، جواد رسولی، مهدی رسولی و علیرضا بیگدلی مداحان و ذاکرانی هستند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در شب‌های محرم مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری هر شب در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، افزود: همه روزه از ساعت 8 شب تا 11 شب مراسم عزاداری با سخنرانی سخنرانان مطرح و مدیحه سرایی مادحین اهل بییت با حضور پرشور مردم زنجان برگزار می‌شود.

غم‌پرور با اشاره به استقبال از ماه محرم امسال در حسینیه اعظم زنجان ابراز کرد: در روز یکشنبه یک آبان قرائت زیارت عاشورا توسط مردم و خادمین افتخاری حسینیه اعظم با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

وی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای مراسم عزاداری ماه محرم در حسنیه اعظم گفت: با انجام برنامه‌ریزی سعی شده است که برای کسب رضایت عزاداران و گروه‌های سنی مختلف برنامه‌های عزاداری عنوان شود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: تحویل و فروش احشام در محلی به وسعت یک هزار و 200 متر مربع شامل محل تحویل احشام و 4 غرفه فروش است که هرساله در دهه محرم هزاران گوسفند نذری به صورت زنده به حسینیه اعظم زنجان اهداء می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: