جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 آبان 1393     
برنامه‌دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان

تسنیم: حامد علامتی درخصوص برنامه‌های روز 13 آبان اظهار داشت:‌ تقارن 13 آبان با روز عاشورا بهترین فرصت است تا بتوانیم شهدای دانش‌آموزی را به دانش‌آموزان نسل امروز معرفی کنیم.

وی افزود:‌ در تلاقی 13 آبان با روز عاشورا بحث ظلم ستیزی مطرح است بر همین اساس برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم. امسال حضور دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان پرشورتر از سال‌های گذشته است و با توجه به شرایط منطقه و جهان اسلام باید حساسیت‌ها نسبت به مراسم 13 آبان و بحث استکبارستیزی بالاتر باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فرهنگ عاشوراست و روز 13 آبان که بحث استکبارستیزی مطرح است نیز از فرهنگ عاشورا ریشه گرفته است.

علامتی ادامه داد: هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی از دهه اول محرم فعالیت می‌‌کنند و 4هزار روحانی با حضور در مدارس متوسطه فلسفه قیام عاشورا را تبیین کردند.

وی بیان کرد:‌ مراسم روز 13 آبان امسال که مصادف با عاشوراست از ساعت 9.30 صبح مقابل لانه جاسوسی در خیابان طالقانی برگزار می‌شود که در این برنامه  سخنرانی، مداحی و قرائت قطعنامه را شاهد خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان افزود:‌ تربیت حماسی جزء برنامه‌های اصلی این اتحادیه در سطح دانش آموزی بوده و هم اکنون 40 درصد مدارس کشور در این خصوص فعال هستند و به دنبال نقشه راهی برای رسیدن به یک سند چشم انداز هستیم.

وی تأکید کرد: از امسال هم در مدارس مقطع متوسطه اول وارد شدیم و برنامه‌های مختلفی از جمله تأسیس باشگاه بین المللی دانش آموزان ضدصهیونیسم را با محوریت مبارزه با استکبار جهانی داریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: