جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 آبان 1393     
کسب رتبه برتر شهرداری منطقه 14 در بین مناطق 22 گانه

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 14 تهران و معاونت احتماعی فرهنگی این منطقه در نظر سنجی " میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری مناطق 22 گانه" مقام برتر را کسب کرده است.

شهرداری منطقه 14 تهران و معاونت احتماعی فرهنگی این منطقه در نظر سنجی " میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری مناطق 22 گانه" مقام برتر را کسب کرده است.

هدف از این نظرسنجی که مربوط به خدمات شهرداری در سال 1392 بوده‏، بررسی میزان رضایت شهروندان از برنامه‌ها‏، فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده از سوی معاونت‌های تابع شهرداری آن منطقه بوده است.

تورج فرهادی شهردار منطقه 14 در ابن باره گفت: هدف ما در شهرداری منطقه این است که خدماتی ارائه دهیم تا شهروندان دارالمومنین تهران احساس خوبی از زندگی در این منطقه داشته باشند. امیدواریم با کمک خداوند بتوانیم میزان رضایت آنها را در سال 93 بیشتر کنیم."

میزان رضایت شهروندان منطقه 14 از عملکرد شهرداری آن منطقه 76.6 درصد و از معاونت اجتماعی فرهنگی 80 درصد بوده که بالاترین میزان رضایت در شهر تهران تلقی می‌شود. این نظر سنجی را اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: